آترینا عشق زندگی ماآترینا عشق زندگی ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

لحظه های شیرین با تو

فرشته ی من نیم سالگیت مبارک

1392/7/26 15:42
نویسنده : مامان
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان میدونم یه کم دیر اومدم تا پست جدیدتو بزارم  شما خیلی خیلی شیطون شدی و از طرف دیگه 19 مهر بلیط مشهد داشتیم و خیلی کارا از جمله واکسن شما هم بود. من و بابایی یه سه سالی میشد مشهد نرفته بودیم  و خیلی دوست داشتیم با شما بریم تا اینکه بابایی اسممونو واسه بانک داد و ما تو قرعه کشی  اسممون در اومد که خیلی خوشحال شدیم.17 مهر رفتیم بهداشت قدت 67 و وزنت 8650 بود و گفت خوبه و گفت که غذای کمکی شروع کنم البته من چند روز زود تر شروع کردم  اما شما اصلا علاقه ای به فرنی و حریره نداری و من واقعا نمیدونم چیکار کنم حتی کره ونبات هم میزنم اما یه قاشق بیشتر نمیخوری و چند روزه سوپ شروع کردم که اونم دوس نداری خدا کنه بخوری و همون روز واکسن شش ماهگی شما رو زدیم و  تا فرداش بعد از ظهر تب خفیف داشتی و کمی بی حال بودی و کمی گریه کردی ولی خدا رو شکر تا بعد از ظهر بهتر شدی.ما ساعت 7 بلیط قطار داشتیم از 5 راه افتاده بودیم که کم مونده بود جا بمونیم به خاطر ترافیک لعنتی  ولی خدا شکر با کلی سلامو صلوات1 دقیقه به حرکت رسیدیم و هنوز به کوپه نرسیده بودیم که قطار راه افتاد.تاسه شنبه که روز عرفه بود اونجا بویم که واقعا زود ون خوش  گذشت و خیلی خوشحالم که دخترم تو شش ماهگی پیش امام رضا رفت ایشالا امام رضا همیشه نگهدارت باشه عزیزم حالا از شما بگم که خیلی خیلی جیگر شدی تو مشهد هر کی میدیدت میگفت ماشالا خیلی بامزس الهی قربونت برم که تو دل همه زود جا  باز میکنی.راستش واقعا خیلی کنجکاوی یعنی یه جورایی فضولی.                                                                                                                                                                         از کارات بگم که وقتی به پهلو میخوبونمت و حتی متکا میزارم که دمر نشی  اما دوس داری دمر بخوابی و خودتو دمر میکنی. در عرض 3 ثانیه غلت میزنی و اگه چیزی جلوت باشه که دستت نرسه پاهاتو فشار میدی و هر جور شه  میگیریش و با کمک میشینی البته بدون کمک هم میشینی اما  بعد از چند دقیقه میافتی.مامان جان شش ماهگیت مبارک ایشالا همیشه سالم سلامت باشی که بزرگترین نعمته من وبابایی چیزایی تو مشهد دیدیم که روزی هزار  با خدارو شکر میکنیم.دوست دارم تابعد ...ماچ                                                                                                                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)