آترینا عشق زندگی ماآترینا عشق زندگی ما، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

لحظه های شیرین با تو

سال٩٦

1396/1/11 5:25
نویسنده : مامان
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنينم 

عشق مامان اول از همه سال جديد رو بهت تبريك ميگم أنشالله سال خيلي خوبي براي همه باشه كه پر از اتفاقات عالي و توام با سلامتي باشه.امسال حس فوق العاده خوبي دارم احساس ميكنم ما يه سختي رو پشت سر گذاشتيم و خداروشكر به آرامش رسيديم.و با بهار زيبا دوباره متولد شديم كه مطمئنم كه همه چيز عالي پيش ميره.

سال ٩٥ با اينكه سال خوبي براي من و شما نبود ولي خداروشكر كه به سلامتي گذشت اميدوارم كه از اين به بعد برامون خوب باشه .

دختر بهاري من اين ماه رو خيلي دوست دارم چون تو اين ماه مادر شدم ،مادر فرشته اي كه اميد زندگيمه،آترينا از تمام وجودم از داشتن تو خدارو شاكرم آرزومند بهترينا تو سال جديدبرات هستم و پيشاپيش تولدت رو تبريك ميگم أنشالله هميشه شادو سلامت باشي و همين الان لپاي لپ كشانيتو بوسيدمبوس

كنار تو درگير آرامشممحبت

حالا يكم از خودت بگم كه عاشق لباساي پرنسسي هستي و حتي توي خونه لباساي پرنسسي ميپوشي و ميگي من پرنسس السامعینک

و به همين خاطر تم تولد امسالت السا آنا هست كه قراره أنشالله چهارشنبه ١٦ شب تولدت برات تولد بگيرم و دوستات رو دعوت كنم اميدوارم كه بهت خوش بگذره.كه حتما عكس هاش رو برات ميزارم.نفسم نفسم به تو بنده و خيلي خيلي دوست دارم و از خدا ممنونم كه تو بهار زيبا شما رو به من هديه داد اميدوارم بتونم امانتدار و مادر خوبي براي فرشته م باشم .

به اميد روزهاي عالي به خداي مهربون ميسپارمت و با عشق بوسه بارانت ميكنم.بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)