آترینا عشق زندگی ماآترینا عشق زندگی ما، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

لحظه های شیرین با تو

سه و سالو نیم گذشت از بهترین روزهای زندگیم با تو 💗

1395/7/22 2:59
نویسنده : مامان
382 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان 

ميدونم از آخرین پستی که گذاشتم خیلی میگذره ولی شاید بزرگ که شدی بهم حق بدی، این یکسالو اندی که گذشته زندگی ما پر از اتفاقات بدو خوب بود که بیشترش برام ناراحت کننده بود اینجا نميتونم روزهایی که بهمون گذشت بنویسم آخه هم طولانی ميشه هم باعث ناراحتیت. دخترم فقط اينو بدون تو قشنگترین اتفاق زندگی منی و از اعماق قلبم عاشقانه دوست دارم. 

تو این چند وقت انگار هم من کلی بزرگ شدم هم تو،برام خیلی عجيبه خیلی درکت بالاست و همه چیز رو متوجه میشی و از هم سنای خودت خیلی جلوتری. عزیز دلم حدود 6ماه ميشه که مهد میری و از مهد رفتن خیلی راضی هستی و اگه دو روز نری بهونه میگیری که ميخوام برم مهد پيش دوستام البته یک ماهه اول یکم سخت بود که عادت کنی بیشتر خودم باهات میومدم اما کم کم جذب شدی و وابسته، دختر گلم خیلی باهوش و زرنگ و شیرین زبوني که همه عاشقت ميشن، کامل و صریح صحبت میکنی و بیشتر کارهاتو خداروشکر دوست داری خودت انجام بدی و البته خیلی خوب انجام ميدي، همچنان عاشق جمع هستی و از تنهایی خوشت نمياد، خیلی مهربون و با احساسی، مثله خودم احساساتتو ابراز میکنی، هنوزم عاشق لباسی و مدام لباس عوض میکنی، به پارک هم خیلی علاقه داری و خیلی هم شيطون و کمی سر به هوا هستی. زیاد اهل تنقلات نیستی و بیشتر به غذا علاقه داری. 

کلا دختر خانومی هستی و تا حدی حرف گوش کن، شبا با قصه میخوابی و تو بغل من، از شیر خوردن بیزاری ولی تو بغلم نی نی میشی من قصه ميگم و شما هم تمام شیرتو میخوری.

آترینا تمام فکرو ذکرم شمایی، سعی میکنم مادر خوبی برات باشم که امیدوارم باشم فقط يه دل نگرانی هايي برات دارم که نميشه واضح بگم، دوست دارم خوشبخت ترین و شادترین دختر زمین باشی پس تمام نیرو م رو جزم کردم که تا حد امکان برات کم نذارم آخه تو عشق منی. 

وقتی ميخوای ابراز احساسات کنی میای سفت بغلم میکنی ميگي مامان تو عشگ منی عرمه منی زنگگیه منی نفسه منی تند تند بوسم میکنی آخرشم ميگي عاشگتم. (کلا همه ق هارو گ ميگي) 

بدون که که تو هم عشق منی عمر منی، زندگی منی نفسه منی 

بی تو زندگی برام معنی نداره و همیشه خداروشکر میکنم که خدا فرشته کوچولو نازی بهم داده که اندازه تمام دنیا دوسش دارم، خوشگلترین دختر دنیا عاشقتم عاشقتم 😘 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)