آترینا عشق زندگی ماآترینا عشق زندگی ما، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

لحظه های شیرین با تو

جشن تولد 2 سالگی

1394/1/18 18:03
نویسنده : مامان
367 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم امسال جشن تولدت رو زودتر از روز تولدت و سیزده بدر برات جشن گرفتیم البته روز تولدت که 17 بود هم خونه مامانی کیک گرفتیم و به همراه امیر علی و ستایش و حلما اینا و مامانجون اینا دوباره جشن گرفتیم عزیزم چون تو عاشق فوت کردن شمع هستی و ما تقریبا هرروز شمع روشن میکنیم و تو میگی مامان ببلود منه ببلود ببلود ببلودت مبالک بعد شمعا رو فوت میکنی نفسم. 

حالا از جشن تولدت بگم که شما قرتی خانوم سنگ تموم گذاشتی و کلی رقصیدی هم خودت و هم ما کلی کیف کردیم و واقعا به همه خوش گذشت و همه ما رو شرمنده کردن. 

کادوی مامان مریم یه لباس سفید بسیار زیبا بود که تنت کردیم و خوشگل خانوم خوشگل تر هم شده بود از اینجا باز بابت کادوی زیباشون ممنونم.

و کادوی مامانی باباجی یه النگوی زیبای طلا بود که سال پیش هم لنگه اش رو برای تولد سال پیش کادو داده بودن که واقعا ازشون ممنونم و حالا شما دو تا النگوی زیبا داری.

بقیه هم عمه و خاله و ستایش هم خیلی ما رو شرمنده کردن از اینجا دست همشون رو میبوسم و ازشون ممنونم که با بودنشون باعث شادی ما شدن. 

و 17 هم که بازم خیلی خوش گذشت وباز همه از جمله مامانجون، خاله سمیه و فاطمه و مامانی اینا وستایش اینا همه بودن و خیلی خوب بود و ما رو شرمنده کردن و کلی کادوی زیبا دادن ازشون ممنونم.  

تولدت واقعا عالی بود مثله خودت عزیزم ایشالا تولد 100 سالگیت رو با سلامتی جشن بگیری عزیز. 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامی جون
6 خرداد 94 10:13
سلام عزیزم ممنون بخاطرحضورتون.. منم بهترینهارو درسال جدید براتون ارزومندم ایشالا همیشه لبتون خندون باشهباشه
ملک
13 دی 94 20:46
سلام به شما مامان بابای مهربون برای وبلاگ کوچولوتون کلی برنامه های خوب داریم. افزایش بازدید و کلی ابزار وبلاگ منتظر شماست. هدیه ما به کوچولوتون یه کد تخفیفه: niniweblog حتما به ما سر بزنید. ranknegar.com منتظرتونیم