آترینا عشق زندگی ماآترینا عشق زندگی ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

لحظه های شیرین با تو

سه روز تا سال 93

1392/12/26 14:08
نویسنده : مامان
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم خدا رو شکر دو روزه بیرون رویت خوب شده ولی دندون چهارمت هنوز در نیومده و همچنان اذیتت میکنه راستی آزمایشاتو بردم دکتر گفت خدا رو شکر همه چی نرماله قدتم ماشالا77و وزنت با لباس11/150 است و خدا رو شکر خوبه. یه خبر خوب از یه هفته پیشتر یعنی 11 ماهگی به طور کامل و بدون کمک میتونستی برای مدت زیادی وایستی که حالا دختر شیطون من راه افتاده پریروز یعنی 24 اسفند تو سن 11 ماهو یه هفته دخترم به ترسش غلبه کرد و بدون اینکه کسی جلوش باشه بگه بیا خودش بدون کمک 10 قدم راه رفت وبعد نشست و دوباره دوباره دستشو میگرفت بلند بلند با صدای نازش میگفت تاتی و با ذوق راه میرفت البته هنوز کامل تعادل نداری اما همینکه ترست ریخته و سعی میکنی یعنی میخوای راه بری قربون اون قدمای کوچیکت برم من عزیزم امیدوارم همیشه قدم تو راه خوب و راست بذاری و همونطوری که الان تلاش میکنی تو راه پیشرفتت همیشه کوشا باشی و همیشه سربلندو سر افراز باشی مامان جان تا سال جدید فقط سه روز مونده تقریبا یک ساله که خدا یه فرشته زیبا بهم هدیه کردهکه خودشم کمک کرد تا یک سالو با تمام سختی ها و خوشیها پشت سر بذاریم وسال جدیدو سه تایی جشن بگیریم ازش  ممنونم و من برای سال جدیدت بهترین ها رو برات آرزو میکنم وباز خدایا شکرت به خاطر تمام محبت های بی دریغت ،خدای من، دوستت دارم و ازت میخوام  هیچ وقت ما رو به حال خود نگذاری آمین....

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

پریسا نجفی
26 اسفند 92 14:23
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم با طبقه بندی موضوعی آرایشی و مد و زیبایی و مطالب زناشویی و پزشکی و آشپزی و خیلی از مطالب جذاب دیگه که کمتر جایی شاید ببینیشون و می تونه راهنمای خیلی خوبی براتون باشه . مطالب توی دسته بندی های مختلف گذاشته شده که باب کارتونه .اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون