آترینا عشق زندگی ماآترینا عشق زندگی ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

لحظه های شیرین با تو

سال 93 ،سال اسب نجیب مبارک.

1393/1/13 1:56
نویسنده : مامان
383 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم روز عید برات پست گذاشته بودم که اتفاقی پاک شد گفتم دوباره بنویسم فراموش نشه اول از همه سال جدید رو به دختر بهاری ام تبریک میگم امیدوارم سالی مملو از شادی و سلامتی باشه. دیگه اینکه ما امسال مثل پارسال خونه هستیم چون شما تازه راه افتادی خیلی سخته همش میخوای راه بری قربون راه رفتن پنگونیت برم این روزا دور تا دور خونرو متر میکنی حتی یه لحظه هم نمیشینی و احساس میکنم حرفارو بهتر متوجه میشی عزیزم ،ما هم سریالارو دنبال میکنیم(پایتخت 3،روزهای بد)وبا شما وقت میگذرونیم فردا هم سیزده بدره وما خونه آقا سعید دوست باباجی دعوتیم البته نمیخواستم بریم اما خیلی اصرار کردن خلاصه اینکه امسال به نظر سال خوبی میاد ایشالا که همینطور باشه عزیز دلم تو سال جدید برات از خدای مهربون بهترینها رو میخوام، دوست دارم خیلی زیاد با یه عالمه بوس به خدا میسپارمت.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

پریسا نجفی
14 فروردین 93 15:40
سلامی دوباره دوست عزیز من هم شما را لینک کردم ممنون از بازدیدتون عزیزم و ببخش که وقتت را گرفتم موفق باشی
مامانی درسا
17 فروردین 93 2:33
عزیز دل در شب تولدت بهترینها را برایت آرزومندم تولدت مبارک
مامان آترینا
17 فروردین 93 18:53
سلام مامانی درسا ممنون از لطفت خوشحالم کردی
مامی جون
11 شهریور 93 19:09
سلام عزیزم دخمل نازی داریدماشالله خداحفظش کنه خاطراتشوخوندم راستی وب دخمل منم بیایید درضمن اگرباتبادل لینک موافق بودیدبهم بگیدتالینکتون کنم صورت آترینای عزیز روهم ازطرف من ببوسید
مامان
پاسخ
سلام عزیزم نظر لطفتونه ممنون که تشریف آوردید بازم سر بزنید خوشحال میشم