آترینا عشق زندگی ماآترینا عشق زندگی ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

لحظه های شیرین با تو

11 ماهگی و بی حالی دخترم

1392/12/19 12:05
نویسنده : مامان
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان ایشالله همیشه سلامت باشی چون سلامتی بزرگترین نعمته و وقتی این نعمتو داریم فراموش میکنیم خدا رو شکر کنیم عشق مامان نزدیک دو هفته است که مریضی از وقتی که سومین دنذونت از بالا سمت راست که حدود 10 روز پیش دراومد بغلیش هم باد کرده تا الان که بیرون نزده شما بیرون روی شدید داری وحالا 3 روزه که استفراغ وسرماخوردگی هم بهش اضافه شده الهی قربونت برم دو هفته است زندگیمون مختل شده همه فکرم شمایی چند بار رفتیم دکتر یکی گفت واسه دندونشه یکی گفت ویروسه یه هفته طول میکشه ولی شما خوب که نشدی حالت بدتر شد منم دیگه طاقت نیاوردم دیروز بردمت دکتر خودت اونم گفت باید اورژانسی آزمایش بده خلاصه امروز بابایی به خاطر شما چند ساعت مرخصی گرفت رفتیم آزمایش دادی فدات شم که همه اونجا عاشقت شده بودن خوب شد بابایی بود و گرنه من طاقت دیدن خونو ندارم مخصوصا از شما عزیز مامان خیلی گریه کردی منم گریم گرفته بود همش پیش خودم می‌گفتم چرا تموم نمیشه قربون دستت برم تا بغلت کردم دستتو اشاره میکردی درد و بلات به جونم نمیخوام هیچ وقت مریضیتو ببینم ایشالا همیشه سلامت باشی امروز بعد از ظهر جواب آزمایشتو میدن فردا میبریم به دکتر نشون بدیم ایشالا که چیزی نباشه و واسه دندونت باشه.فرشته ی من با اینکه نصفه ماه مریض بودی خیلی پیشرفت کردی قشنگ 10 ،12قدم تاتی میکنی ودیگه واقعا میخوای از دیوار بالا بری از تخت میری بالا وپایین از مبل هم میخوای بری بالا که یه کمی بلنده نمیتونی ولی تمام تلاشتو میکنی علاقه زیادی به توپ داری ووقتی میره زیر مبل سینه خیز میری میاریش،دیگه اینکه یه سره تلویزیونو روشن و خاموش میکنیو کنترلش رو به سمت تلویزیون میگیری دکمه هاشو میزنی الان یه  سه ماهی میشه همه چیمونو از دست شما جمع کردیم حتی دستگیره های کابینتارو،خلاصه من یه دختر شیطون دارم که در اوج مریضی شیطونی میکنه وبا خندوندنم باعث میشه چند لحظه از غصه مریضیش بیام بیرون دختر گلم تو قشنگترین و خوشبوترین گل دنیایی زودتر خوب شو تا منو بابایی کمتر غصه بخوریم دوست دارم بی نهایت. ایشالا فردا که از دکتر اومدیم میام برات مینویسم که ایشالا چیزی نبوده وواسه در اومدن چهارمین مرواریدت بوده خودتم دعا کن همین باشه پیشاپیش عیدتم مبارک دختر بهاری من امیدوارم سال خوبو پر بار و برکت و سلامتی داشته باشی از خدا میخوام این دم عیدی همه ی مریضا مخصوصا گلای کوچولو رو شفا بده که بزرگترین عیدی واسه عزیزاشون باشه آمین میبوسمت وحتما زودی میام برات مینویسم فعلا به خدا میسپارمت عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)