آترینا عشق زندگی ماآترینا عشق زندگی ما، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره

لحظه های شیرین با تو

23 ماهگی و بوی بهار

1393/12/17 17:45
نویسنده : مامان
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم 

چیزی به سال 94 که سال بزه نمونده خونه تکونی هم در حال تموم شدن هست امسال خودم تنها کم کم شروع کردم که فکر میکنم خیلی بهتره کمتر خسته شدم. 

دوباره نزدیک عید شد هیجان و یه حس عجیب از موقعی که شما به دنیا اومدی دارم خاطرات نزدیک زایمان، یه حسی که خیلی خوبه چون واقعا خوشحالم که نزدیک به دو سال هست که خدا یه فرشته نازو مهربون بهم داده که خدا رو شکر دومین سال رو به سلامتی با همیم خدایا شکرت بابت این همه نعمت. 

حالا بریم سراغ شیرین زبونیات که کشته مردشم :وقتی لباس تنت میکنم بریم بیرون میری جلوی آیینه میگی مامان وای چه خوشجل (خوشگل) شدم که یعنی ازت تعریف کنم، تا از دستت عصبانی میشم وقتی خرابکاری میکنی میگی مامان بشید بازی کنم (مامان ببخشید بازی میکردم) که خرابکاریت  یادم میره محکم ماچت میکنم، به آب بازی خیلی علاقه داری همش میگی دستم بشو (بشور) که با آب بازی کنی، وقتی یه چیزیو میخوای بهت میدم سریع میگی مسی منون (مرسی ممنون، تازگیا وقتی با هم تنهاییم به کارتون دیدن علاقه نشون میدی میگی مامان بزن جم جویو (جم جونیور)، شعر یه توپ دارم قلقلیه رو اینجوری میخونی :من میگم :یه توپ دارم، تو میگی:گلگلیه، میگم سرخو سفیدو میگی :آبیه، میگم میزنم زمین میگی :هبا میره بعد سریع میگی من توپو نآشتم میگم مشقامو خوب ناشتم خودت میگی بابام عیدی داد توپ گلگلی داد. 

واقعااحساساتی هستی مثله خودم تا یکی گریه میکنه تو هم بغض میکنی.

میخوایم غذا بخوریم میدوی زیر سفره ای و سفره میاری بعضی موقعها میگم میخوایم رو میز بخوریم از صندلی خودت میری بالا قشنگ توش میشینی ولی واقعا کم غذایی دو تا قاشق بیشتر میخوام بهت بدم عق میزنی.

بابا ماشینشو عوض کرده اپتیما خریده برای اولین بار که سوار شدیم سریع فهمیدی گفتی بابا وای ماشینه خوجله. 

وقتی چیزی میخوای بهت میدم سریع میگی مسی منون (مرسی ممنون) 

عاشق بیرون رفتنی اما دریغ از دو قدم راه رفتن همش میگی ببل ببل. 

بعضی چیزا که میدونی بهت نمیدم میگی مامان لطا (لطفا) که دلم بسوزه از بس بلایی. 

تا دیگه هر چیزیو میگی که بعضی موقعها برام عجیبه دیروز میگی مامان صواتم جوش زده شاخ درآوردم تازه نشون هم دادی گفتی ایناهاش دیدم راست میگی. 

خلاصه خیلی شیرین زبون شدی وقتی حرف میزنی دقیق میشم بفهمم چی میگی آخه خیلی لذت بخشه کیف میکنم. 

چیزی به سال جدید نمونده برای شما هم چند دست لباس خوشگل خریدم که خودتم کلی ذوق کردی ایشالا امسال سال پر از خیر وبرکت وسلامتی باشه برای همه آمین، پیشاپیش هم سال نو رو به دختر گلم تبریک میگم ومیبوسمت و به خدای مهربون میسپارمت تا پست بعدی و تو دو سالگیت..... 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)